حرف دل




ثانیه به ثانیه تو ازم دور میشی....چرا خورشیدکه من داری کم نور میشی


ثانیه به ثانیه لحظه های بی تپش...بزاراشکام بریزن دست رو گونه هام نکش


این جدایی به خدا حق من نیست...گریه های بی صدا حق من نیست

مرگ این خاطره ها حق من نیست....این غم بی انتها حق من نیست


ثانیه به ثانیه شبا هر شب بی قرار....من شکستم تو دیگه تلخیشو به روم نیار


بزار اشکام بریزن بزار بی نفس بشم...نمی دونی من دارم چه عذابی میکشم


این جدایی به خدا حق من نیست...گریه های بی صدا حق من نیست

مرگ این خاطره ها حق من نیست....این غم بی انتها حق من نیست


ثانیه به ثانیه شبا هر شب بی قرار....من شکستم تو دیگه تلخیشو به روم نیار


بزار اشکام بریزن بزار بی نفس بشم...نمی دونی من دارم چه عذابی میکشم


این جدایی به خدا حق من نیست...گریه های بی صدا حق من نیست


مرگ این خاطره ها حق من نیست....این غم بی انتها حق من نیست


حق من نیست حق من نیست...حق من نیست حق من نیست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت15:5توسط الناز | |