حرف دل

آیینه پرسید که چرا دیر کرده است

 

نکند دل دیگری او را اسیر کرده است

 

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است

 

تنها دقایقی چند تاخیر کرده است

 

گفتم امروز هوا سرد بوده است

 

شاید موعد قرار تغییر کرده است

 

خندید به سادگیم آیینه و گفت

 

احساس پاک تو را زنجیر کرده است

 

گفتم از عشق من چنین سخن مگوی

 

گفت خوابی , سالها دیر کرده است

 

در آیینه به خود نگاه می کنم , آه

 

عشق تو عجیب مرا پیر کرده است

 

راست گفت آیینه که منتظر نباش

 

او برای همیشه دیر کرده است



نظرات شما عزیزان:

FaTeMeH
ساعت20:16---22 ارديبهشت 1390
salam kheyli khoshgelo naze webet
man linket mikonam toam bokon
vali ghablesh bem sar bzan
Rasti nazar yadet nare
BoOoOoOss
BYE


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت15:21توسط الناز | |