حرف دل

سالهاست با دلتنگی صدایت می کنم
هر شب, رو به خدایم دعایت می کنم
تو آروزی کردی که از من دور باشی
من گلايه نامهریت را با خدایت می کنم



نظرات شما عزیزان:

شهريار
ساعت22:08---22 ارديبهشت 1390
سلام الناز جان . وب زيبايي داري . آفرين به اين سليقه. خوشحال ميشم يه سر به من بزني و اگه دوست داري منو با اسم عشق و مهتاب لينك كني و خبر كني تا منهم شما رو لينك كنم. قربانت .. شهريار

مسافر انتظار
ساعت22:04---22 ارديبهشت 1390
خیلی دنبال یه حرف درست و حسابی بودم یه حرفی که بتونه آرومم کنه و بتونم وقتی اون رو میشنوم آرامش پیدا کنم وبلاگت واقعا حرفه دله واقعا آرامشه چون بوی عشق از تک تک حرفاش میباره.بوی قشنگی که تو این روزا هیچکی پیداش نمیکنه یا اگه هم پیدا میشه سریع از دستش میده در هر حال وبلاگ خیلی قشنگی داری یه سری هم به من بزن یه وبلاگی دارم البته اگه بشه اسمشو وبلاگ گذاشت بیا و یه نظری برام بزار منتظرم.راستی لینکت کردم اگه حال کردی لینکم کن.مسافر انتظار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت21:2توسط الناز | |